Ürün Destek Sistemi

Ürün Destek Sistemi

NASIL DESTEK ALABİLİRSİNİZ?
 

Destek ve Güncelleme Sözleşmesi: 

Yazılım satın alındığı yıldan itibaren aşağıdaki hizmetler 1 yıl ücretsiz verilir. 1. yılın sonunda destek ve güncelleme sözleşmesi o yılki fiyatlarla yenilenir

 

Telefon ile Destek Hizmeti:
Lisans sahibi müşterilerimiz, mesai saatleri ( hafta içi 09.00 - 18.00 ) içerisinde soru ve sorunlarına ilişkin telefon ile ücretsiz destek alabilirler.

 

Güncelleme:
Yazılımlarımız internet üzerinden otomatik olarak güncellenmektedir. Kanunlarda ve sistemde yapılan değişikliklere uyumlu sürümler programınızı açtığınızda otomatik olarak yüklenir.

 

Uzaktan Yardım:
İnternet  bağlantısı üzerinden, bilgisayarınıza uzaktan yardım ile bağlanarak ihtiyaçlarınıza hızlı ve kolay müdahale edebilmeyi sağlayan özelliktir. Servis sorumlularımız bilgisayarınıza bağlanır sorununuzu en hızlı şekilde çözer. Bu sistem şuan yazılım servisi konusunda tartışmasız en hızlı ve güvenli yöntemdir.